Beoordelingen van De Muur Putten

Recente recensies

4.0
Andries Agterberg
31 maart 2025
Erik de Graaf
31 maart 2025

De mini-loempiaā€™s waren bijna koud en in de sushibox medium zaten maar 14 stuks in ipv 16

Deze bestelling werd geplaatst op een zondag. Bezorgtijden zijn dan meestal wat langer wegens drukte.

Van Kuijl
30 maart 2025

Voor ons gevoel wat veel prei gebruikt.

Deze bestelling werd geplaatst op een zondag. Bezorgtijden zijn dan meestal wat langer wegens drukte.

Hoekstra
29 maart 2025

Top, op aangegeven tijdstip bezorgd.

L.Looijen
29 maart 2025

Lekker gegeten en prima op tijd bezorgt zoals jullie hebben afgesproken

Mijn naam
26 maart 2025

Het eten werd koud bezorgd en ook niet ā€˜zo snel mogelijkā€™. Dit was voorlopig weer even de laatste keer dat ik bestelde.

Jan Willem Westerveld
25 maart 2025

Voor de eerste keer iets afgehaald en dat was echt top!

Dennis
23 maart 2025
Evert Lubbersen
22 maart 2025

Erg lekker weer. Goed geregeld.

Mark
21 maart 2025

Vlees was taai

Pullen
21 maart 2025

Zoals altijd erg lekker gegeten

J Mulder
19 maart 2025

Het was weer Top

Alie Akster
18 maart 2025

Goed op tijd, en lekker.

PAUL KRUL
17 maart 2025

Her eten kwan koud aan hebben het opgewarmd in de magnetron erg jammer was het geld niet waard

Deze bestelling werd geplaatst op een zondag. Bezorgtijden zijn dan meestal wat langer wegens drukte.

Peter
16 maart 2025

Snel bezorgd, goed eten!

Deze bestelling werd geplaatst op een zondag. Bezorgtijden zijn dan meestal wat langer wegens drukte.

Weis
14 maart 2025

Het eten was lauw bij de bezorging. De bezorger was ook lang onderweg.

Muis
14 maart 2025

Eten expres afgehaald omdat het de vorige keer met bezorgen niet warm was. Ook nu helaas weer koud eten. Eieren die er boven op lagen waren steenkoud.

Hester
13 maart 2025

Loempia's koud en babi pangang taai. Bezorger kwartier te vroeg, maar vriendelijk. Kwaliteit echter niet zoals gewend bij "de muur".

Bosch
13 maart 2025

Op tijd bezorgt en kwaliteit zoals gewoonlijk goed.

Marleen van Eeden-Hartman
12 maart 2025

Bestelling klopte niet

Tanja Lubbersen
9 maart 2025

Mooi op tijd bezorgd. En het was weer heerlijk

Deze bestelling werd geplaatst op een zondag. Bezorgtijden zijn dan meestal wat langer wegens drukte.

Irene Pleiter
9 maart 2025

Heerlijk en verzorgd eten.

SiRi
8 maart 2025

-De for nam was krokant genoeg , echter leek het vlees maar net aan gaar, stug. +Het eten kwam rond de aangegeven tijd aan. +Het eten was goed heet. +Vriendelijke bezorger. - Te duur voor de hoeveelheid en soort voedsel -Alle rode sausjes smaken nagenoeg hetzelfde. + Lekkere Pekingeend

D.J.
6 maart 2025

We hadden 2 simpele maaltijden, loempia en een kleine babipangang. Precies genoeg voor 2 personen. Lekker en precies op tijd klaar na bestelling in de app.

Nel
4 maart 2025

Heerlijk gegeten en snelle bezorging!

Anneke de Groot
3 maart 2025

Fijn op tijd. Lekker warm. Goede smaak

Henk van Westerneng
3 maart 2025

Heerlijk gegeten. Netjes bezorgd precies op de afgesproken tijd

Deze bestelling werd geplaatst op een zondag. Bezorgtijden zijn dan meestal wat langer wegens drukte.

Meiling
3 maart 2025

Het eten was helaas niet echt warm. Daardoor waren de mini loempiaā€™s slap en het eten minder op smaak. Normaal halen we het zelf af en dan is het beter.

Deze bestelling werd geplaatst op een zondag. Bezorgtijden zijn dan meestal wat langer wegens drukte.

W Bouquet
2 maart 2025
Veleste
1 maart 2025

De loempiaatjes waren niet warm. Er zat geen sambal bij de maaltijd.

Sniek
1 maart 2025

Veel te laat en een beetje kouwt

S. De Jong
1 maart 2025

Eten was lekker en voldoende. Had wat warmer gemogen.

Menno Brand
1 maart 2025

De kippensoep was heel erg waterig en niet lekker van smaak. Viel ons erg tegen.

de Bruijn
28 februari 2025

Het eten was lekker en op tijd. Enige wat wel jammer was is dat er bij de opmerkingen nog gevraagd was om extra sambal en er zat slechts 2 zakjes bij voor een bestelling van ruim ā‚¬50, ruim genoeg voor 4 personen. Als je dan zelfs een zakje sambal moet delen is dat wel zonde.

Margreet Keijlewer
28 februari 2025

De bestelling kwam 20 minuten te vroeg wat lastig was omdat de tweede persoon nog niet aanwezig was. Ook was de bak met Tipan xuanzhi niet afgesloten zodat de saus eruit gelopen was. Een kliederboel helaas. Wij zijn anders gewend van jullie.

Schuur Jacco
27 februari 2025
Dekker
26 februari 2025

Bezorger was op tijd. Het eten lauw. De sate niet lekker, leek uit de supermarkt te komen. In jullie restaurant kun je lekkerder eten.

M
25 februari 2025

Ik kijk er elk jaar naar uit om met de verjaardag eten te bestellen. Het was weer heerlijk, er ontbrak niks aan de bestelling en deze was ook nog heerlijk vroeg aan de deur gebracht. Volgend jaar weer!

Mariƫlle
25 februari 2025

Eten smaakte heerlijk! Voor 2 personen was de portie erg ruim.

T. Bosch
24 februari 2025
Van den Hazel
23 februari 2025

Ruim optijd besteld, eten toch een half uur te laat bezorgd, er waren twee bakjes lek en het eten was niet erg warm meer.

Janwillem
22 februari 2025
Oymak
22 februari 2025

1 uur op ons eten moeten wachten en het was niet veel wat we besteld hadden. Eten was echt lekker, maar nooit meer online!!

Trouw
21 februari 2025

Half uur tevroeg Loempia's koud

Cristina
21 februari 2025

De order came after 1 hour. Not complete and cold. This is the last time when we order. Very bad experience for the last couple of weeks.

Heleen Kramp
20 februari 2025

De Chinese rijsttafel voor 1 persoon smaakte gisteren heerlijk. Vanavond de tweede helft.

Verkade
19 februari 2025

Ten eerste 1portie loempia's gehad in plaats van twee en her eten was niet erg warm

Marja
18 februari 2025

Eten smaakte verrukkelijk, maar was lauw..jammer.

JM Blom
17 februari 2025

Babi Pangang weinig smaak. 5 EU korting niet ontvangen na inleveren bon.

Van Kuijl
17 februari 2025

Zoals gebruikelijk!

Deze bestelling werd geplaatst op een zondag. Bezorgtijden zijn dan meestal wat langer wegens drukte.

Cm
16 februari 2025

Prima ervaring goed gegeten.

Deze bestelling werd geplaatst op een zondag. Bezorgtijden zijn dan meestal wat langer wegens drukte.

Jeroen van Leusen
16 februari 2025

Bestelde kroepoek ontbrak maar dat werd na bellen keurig opgelost door een tegoed aan te bieden voor de volgende keer

Marielle van Heeringen
15 februari 2025

Helaas al meerdere keren meegemaakt maar ook nu werd het eten lauw bezorgd.

Inge Buter
15 februari 2025

De enige reden om chinees bij de muur te bestellen is voor mij momenteel dat het thuis bezorgd wordt. Elke keer teleurgesteld omdat het eten niet goed heet is en het babi pangangvlees droog en taai. Heel jammer dat de kwaliteit zo achteruit is gegaan ten opzichte van eerder.

Anoniem
15 februari 2025

Onze eerste bestelling was gewoon koud, maar super opgelost, bestelling werd netjes opnieuw bezorgd.

Fam. Hendriksen
15 februari 2025

Eten smaakte prima, redelijk op afgesproken tijd bezorgd, maar was helaas afgekoeld. Koude nasi, bami en vleesgerechten. Als we het zelf ophalen is het warmer of zelfs nog tegen heet aan. Voor een bedrag van 55 euro vonden we dit tegenvallen.

Gerrie
15 februari 2025

Het eten was deze keer niet warm meer.

M. Keijlewer
14 februari 2025
Jan
14 februari 2025

Het eten stond op tijd klaar maar was niet erg warm. Eenmaal thuis na 3 minuten rijden met de auto was het volledig koud. De smaken van het eten waren niet lekker.

Ineke
13 februari 2025

Zoals altijd weer heerlijk ervan gegeten. Fijn dat er vegetarische dingen op het menu staan. De loempia daarvan is een aanrader en ook vegetarische bami staat gewoon bij de opties. Bezorging ook altijd keurig en vriendelijk. Bedankt maar weer!

Koning
12 februari 2025

70 minuten na bestelling eindelijk het eten ontvangen, alles was ijskoud en niet te eten! Dit ben ik niet gewend van de Muur. Hierover heb ik gelijk gebeld en er zou een tegoed bon van de waarde van de bestelling opgestuurd worden (omdat het vrij laat was inmiddels, had het geen zin im bestellingna te sturen gaf medewerker aan). Inmiddels 4 dagen verder en nog steeds niets ontvangen. Erg jammer deze service!

Joni
12 februari 2025

Het eten was helaas lauw

P.
12 februari 2025
Stefan
12 februari 2025

Heerlijk! Het smaakte goed en de porties waren perfect!

Steven greven
11 februari 2025

Bestelling vlot kunnen plaatsen. Meerdere updates over het verloop van de Bestelling en een zeer vriendelijke bezorger, het eten was geweldig. Smaakvol, meer dan genoeg en heel warm afgeleverd

Petra van de Ruitenbeek
10 februari 2025

Bestelling kwam netjes op tijd! Helaas was alles koud en de cassave kroepoek die bij het menu hoorde zat er ook niet bij. Heel jammer!!

Karina
10 februari 2025

Eten was erg lauw.

Deze bestelling werd geplaatst op een zondag. Bezorgtijden zijn dan meestal wat langer wegens drukte.

Ton Booms
10 februari 2025
Douwes
10 februari 2025

Het eten was heerlijk iets te koud. Bezorging was later dan verwacht. Ik kon geen code toevoegen waarmee ik 5,00ā‚¬ korting zou krijgen.

Deze bestelling werd geplaatst op een zondag. Bezorgtijden zijn dan meestal wat langer wegens drukte.

Richard Touw
9 februari 2025

Het eten was lekker en ook goed op temperatuur.

Deze bestelling werd geplaatst op een zondag. Bezorgtijden zijn dan meestal wat langer wegens drukte.

Joke
8 februari 2025

Top geregeld

M Verhoef
7 februari 2025

De gebakken bananen waren nog hard van binnen en de foe youg hai had een zure smaak ,de babi pangang had geen smaak weinig zout erin. Alleen de bami en mini loempia's waren te eten .

Andriessen
5 februari 2025

Heerlijke maaltijd, lekker warm, snel bezorgd. Top!

Sia
3 februari 2025

Goede punten: Vriendelijke bezorger die op tijd kwam. Het eten was nog goed warm. Verbeterpunt: De nasi was eerder lekkerder dan nu. Of andere rijst, of niet goed opgebakken. Het lijkt op gekookte rijst met ham en prei. Overigens zat er nog niet zo lang geleden ook ei door de nasi. Daar moet je tegenwoordig naar zoeken terwijl de prijs heel flink is gestegen.

Chantal
3 februari 2025

Heel slecht Ei heel hard en vieze na smaak Kip niet lekker Bami niet lekker

MvdBerg
3 februari 2025

Smakelijk eten - goed op temp.- vlot bezorgd masr toch mis ik de echt chinese touch toch te veel in smaak aangepast zodat iedereen het lekker zal vinden het is tenslotte voor de verkoop en het gaat niet niet om authenticiteit

Deze bestelling werd geplaatst op een zondag. Bezorgtijden zijn dan meestal wat langer wegens drukte.

Gijs Evers
3 februari 2025

De bestelling arriveerde 10 minuten later dan door jullie aangegeven. Het eten was daardoor niet echt lekker warm.

Van de Mheen
3 februari 2025

Eten werd koud gebracht. Waarschijnlijk kwam dat doordat ze te laat waren.

Deze bestelling werd geplaatst op een zondag. Bezorgtijden zijn dan meestal wat langer wegens drukte.

Inge
3 februari 2025

Het eten was goed en warm

van Waas
2 februari 2025

Bestelling was 40 minuten later dan de afgesproken tijd. Ook was meer dan de helft echt koud.

Deze bestelling werd geplaatst op een zondag. Bezorgtijden zijn dan meestal wat langer wegens drukte.

Henriƫtte
2 februari 2025

Eten is lauw als het aankomt. De satƩ was niet geleverd, werd wel na gebracht!

Deze bestelling werd geplaatst op een zondag. Bezorgtijden zijn dan meestal wat langer wegens drukte.

Verspuij
2 februari 2025

Bezorging was pas na 3 kwartier en telefonisch contact. Vergeten???

G. Van Winkoop
2 februari 2025

Het eten was prima, alleen was het niet geheel warm en hebben we het zelf doorgewarmd.

Alex Schreuder
2 februari 2025

Eten was koud en tomatensoep vergeten kortom geen goeie ervaring vanavond.

Van Beek
1 februari 2025

Het eten was 25 minuten te laat en voor een groot deel niet warm. We waren niet tevreden.

Eva Rozenbrand
1 februari 2025

De koe you luk en sushi waren heerlijk. Chinese tomatensoep viel helaas tegen, alsof het verdund was met water?

Jannie Rozendaal
31 januari 2025

Correct en na verwachting

Coby Schuijren-Krop
31 januari 2025

Was zeer verrast dat het eten zo keurigop tijd was en zeer lekker. complimenten voor de kok.

T Geluk
31 januari 2025

Superlekker eten, op het exacte moment gereed dat was afgesproken. Echt een aanrader.

Koopman
28 januari 2025

Ik had gevraagd of er iets omgewisseld kon worden en dat kon Maar kregen niet waar we om gevraagd hadden. De nasi was klef en het eten was koud, moesten het in de magnetron opwarmen. Ben dit niet bij jullie gewend Zou niet zo gauw weer iets bestellen

Deze bestelling werd geplaatst op een zondag. Bezorgtijden zijn dan meestal wat langer wegens drukte.

De Ruiter
27 januari 2025
Ton Booms
27 januari 2025

Jammer dat de bestelling een half uur te laat kwam

Deze bestelling werd geplaatst op een zondag. Bezorgtijden zijn dan meestal wat langer wegens drukte.

Brian
27 januari 2025
Diane Bos
27 januari 2025

Het eten was heerlijk maar helaas was de kroepoek verbrand en te donker om te kunnen eten

Ali
27 januari 2025

Heerlijk eten en de bezorging mooi op tijdšŸ‘šŸ»

Deze bestelling werd geplaatst op een zondag. Bezorgtijden zijn dan meestal wat langer wegens drukte.

Martijn
27 januari 2025

Positief was de snelheid van gereedmaken. Teleurstellende was de kwaliteit en de smaak. Goed bereid kost even tijd ā€¦.En helaas meerdere gerechten verkeerd geleverd.

Pieter van Asselt
26 januari 2025

Was weer niet goed op temperatuur

Angela
26 januari 2025

Sushi besteld duidelijk in opmerkingen gezet geen nigiri wel gekregen extra want had 14 stukjes had 12 besteld kon er wel op lachen dus top

Helma Blok
25 januari 2025
van der Does
25 januari 2025

Heerlijk gegeten